Nevstupovat – střílí se bez vyzvání!

30. 07. 2012 8:07:06
Tedy zákaz vstupu rozumu. Vášním vstup povolen. Pusťte emoce ze řetězu. Vaše vlasy mají Schwarzkopfovský objem a zářivou barvu, Vaše spojení s partnerem bude ještě dokonalejší díky půlmikronovému Durexu a Vaše zadnice si bude libovat díky toaletnímu hajzlpapíru napuštěnému výtažkem z Aloe vera a rafinované vůni, kombinované z loštických tvarůžků a největšího květu na světe, Rafflesie. Obojí smrdí božsky. A na obojí lítaj ty největší mouchy v dosahu vůně.

Ale o tom jsem vlastně psát nechtěl, takže promiňte, vrátím se k původnímu popudu k tomuto pisálkovství
Co zas? Trochu mne rozptýlila útočící masmédia. Cože? Že Esmeralda opouští ordinaci a jde po ulici do hospody? No počkej, to není možný. Dyk měla bejt v okresním přeboru se slevou na všechny energie i kopačky. Ještě že jsem jednička a na všechny a na všechno mám. Na všechny s vůní od FAčka a na všechno s XXX-Bank. Takže mne s mojí navigací nic a nikdo blbými návody a pošťouchy nesplete.
Tfuj, já to snad dneska nenapíšu, alespoň teda to, co jsem napsat chtěl. Najednou mám totiž dilema. Musím. Jenže si nejsem jist, zda je hajzlík hygienicky čistý. A co teď? Honem aplikovat Hajzlpucra..... a..
No, já vám to napíšu příště, tedy to co jsem vlastně napsat chtěl, teď jsem jaksi indisponován.
Ale hlavu mám stále vzhůru, ač pos...n. Přeci perfektní služby se nám, malým obyčejným registrovaným a po zaregistrování toužícím občanům, vysoce rozvíjejí. Sice v jiné oblasti, než je státní správa, nicméně je to potěšitelné. Tuhle jsem viděl fekální vozidlo, to, co jsme mu v mém mládí říkali hovnocuc. A na něm krásnou reklamu: „ Vaše h...na, naše radost“ A pod tím drobnějším písmem: „Fekální služby“. Jenže co si pod tím představit? Mne napadla pouze jedna věc a tím pádem mám problém se svou závěrečnou otázkou. Ale co, pro hubu na hubu!

Taky Vás napadl parlament, vulgo sněmovna?

P.S
Tak ještě jednu korektní otázku navíc: Jsem už úplně paranoidní, blbej, navedenej a nemožnej?

Autor: Michael Slavíček | pondělí 30.7.2012 8:07 | karma článku: 10.48 | přečteno: 1180x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.49 | Přečteno: 547 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
Počet článků 132 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 962
Starší pán, který snad ještě může něco říci. Tedy pokud mu to něco nešlohne ten tento, jak se jmenuje, ten co krade paměť. Alsasan - ne, Arenheim - ne, Alzheimer, jo,to je von!

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...