Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

sallyna

5. 4. 2012 17:22
A co naši klasiici

Román K.H.Máchy "Cikáni" se asi přejmenuje na "Romové" anebo se raději zakáže úplně. A co Alois Jirásek v jehož trilogii "Bratrstvo" je kat cikán, A rodina Kudrnovic z "Babičky" B. Němcové co jí veverky a ježky. Cenzura opět pojede na plné obrátky... A nakonec dojde i na historické romány, kdy vystupují Turci, Tataři či Kumáni.

1 0
možnosti
DP

dp11

6. 4. 2012 12:10
Re: A co naši klasiici

Nejsem si jistá, jestli Kudrnovic byli cikání, co si pamatuju, tak spíš byli bílé socky. Ale zcela určitě jedli ty veverky - taky záslužná činnost.

0 0
možnosti
JN

jenyknovak

5. 4. 2012 17:00
A co pohádky o Mikešovi???

Tam také vypustí, že cikáni kradou a strkají lup do pytle???

1 0
možnosti
M

majklblog@volny.cz

5. 4. 2012 17:23
Re: A co pohádky o Mikešovi???

Asi málo sledujete dění v ČR. Však už toto bylo napadeno jako součást čítanky a z dalších bude v rámci korektnosti vypuštěno.!!;-(

1 0
možnosti
JK

Josef Kobylka

5. 4. 2012 16:45
Jsem zvědav, zda také přejmenují operatu Cikánský baron na

Romský baron. V konzervárně Kand už změnili Cikánskou omáčku na Živáňskou, aby neuráželi Romy.  Lidská blbost je skutečně bezbřehá. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
FADM

funící a dupající modrobýček

5. 4. 2012 17:02
Re: Jsem zvědav, zda také přejmenují operatu Cikánský baron na

A romská pečeně. ;-D

0 0
možnosti
M

momoko

5. 4. 2012 16:42
Máte pravdu

Na co ještě ti byrokrati nepřijdou?Nevím jestli se mám smát nebo se děsit.

0 0
možnosti
RH

Kruton

5. 4. 2012 16:40
Já jsem asi xenofobní

..dal jsem si dnes v kavárně indiánka, marokánku a turka.... :-/

2 0
možnosti
M

majklblog@volny.cz

5. 4. 2012 17:23
Re: Já jsem asi xenofobní

I vy bezbřehý rasisto!!! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 962x
Starší pán, který snad ještě může něco říci. Tedy pokud mu to něco nešlohne ten tento, jak se jmenuje, ten co krade paměť. Alsasan - ne, Arenheim - ne, Alzheimer, jo,to je von!

Seznam rubrik

Oblíbené blogy